På fredag stänger Netflix sin dvd-verksamhet för gott.
I 25 år har streamingjätten skickat ut dvd:er per post till amerikanska hushåll.
En era är över.
Den 29 september skickar Netflix ut sina sista dvd-skivor i USA.
New York Times har besökt en av företagets återstående sorteringscentraler och intervjuat några av de anställda, som nu kommer att förlora sina jobb. Vissa av dem har varit med sedan starten 1998.
– Jag är ledsen. När [sista] dagen kommer är jag säker på att vi alla kommer att gråta. Önskar att vi kunde [jobba med] streaming här, men det är som det är, säger Edgar Ramos, som arbetar på dvd-centralen i Anaheim i Kalifornien.
Netflix har fortfarande runt en miljon dvd-kunder. Många är missnöjda med nedläggningen. För att mildra reaktionerna låter företaget alla kunder behålla de dvd:er man fortfarande har hemma. Man erbjuder också kunderna ett överraskningspaket med tio slumpvis utvalda dvd-skivor efter att tjänsten lagts ned.
– Det är tråkigt när man kommer till slutet, för det har varit en stor del av våra liv så länge. Men allt har sin ände. Vi har haft en fantastisk 25 år lång resa och förändrade underhållningsindustrin, hur människor tittade på film hemma,
säger Hank Breeggemann, chef för Netflixs dvd-division, till New York Times.